09 junio, 2013

Pròxim taller de scrap, col.lecció ABC.



En el pròxim taller realitzarem un àlbum molt complert i especial.
Aquest àlbum d’una mida considerable, fa uns 21 x 21 per posar-hi mes de 50 fotos 10 x 15 i algunes altres de tamany mes petit.
L’àlbum consta de 14 pàgines totes minuciosament decorades. El meu diseny d’àlbum fa referència als dies de la setmana, i es descriu el que fa diàriament un dels meus fills.
Totes les pàgines son diferents, estan decorades amb molts detallets, butxaques, desplegables i permet introduir cròniques del dia a dia.
Aprendrem a fer una  enquadernació ideal per un àlbum amb una gran quantitat de pàgines.


Taller intensiu de 3 dies
Hores aprox.del taller 10-12 hores aprox
25 i 26 de juny 16 a 19:30
2 o 3 de juliol 16 a 19:30
Lloc : Manresa
Interessat enviar e-mail  rrcanivell@yahoo.es o telèfon 619 34 24 40
M'agradaria que us animessiu a fer-lo i confirmar si us van be els dies proposats. És difícil que a tothom li vagi be la proposta, per això agrairia que em digueu la vostra alternativa de calendari i jo mirararé de lligar-ho tot.
Places limitades.

1 comentario:

  1. Me entanta!! Es un album precioso, como todos los que tu haces!! Que pena no estar mas cerca para asistir al taller! besitos

    ResponderEliminar